Titelside | Information | Udleveret materiale | Lektier | Grammatik | Henvisninger | Deltagerliste
|
Lektier |
|
... til den
11. okt. |
18. okt. | 25. okt. |
01. nov. |
08. nov. | 15. nov. | 22. nov. |
29. nov. | 06. dec. | 13. dec. |
20. dec. |
03. jan. | 10. jan. |
17. jan. | 24. jan. |
31. jan. | 07. feb. | 14. feb. |
21. feb. | 28. feb. |
07. mar. | 14. mar. | 04. apr. |
Seneste opdatering: 07.12.05 - klokken 19:24
01 | 04. okt. 2004 (uge 41) | |
02 | 11. okt. 2004 (uge 42) |
HİTİT, kapitel 1, læsebog (TANIŞMA) i kopier: Forbered til og med nummr 20 på side 9. |
03 | 18. okt. 2004 (uge 43) |
HİTİT, kapitel 1, læsebog (TANIŞMA) i kopier: Forbered til og med side
14. |
04 | 25. okt. 2004 (uge 44) |
Læsebogen:
Ingen ny lektie. Arbejdsbogen: Side 4, øvelse 5: Udfyld tomme felter med passende vokaler under iagttagelse af vokalreglerne. Side 4, øvelse 6: Dan ordene ved at bytte om på bogstaverne. |
05 | 01. nov. 2004 (uge 45) |
Læsebogen:
Ingen ny lektie. Arbejdsbogen: Side 5, øvelse 7, nummer 1 - 20. For de ekstra energiske: Side 6, øvelse 8 og 9. |
06 | 08. nov. 2004 (uge 46) | |
07 | 15. nov. 2004 (uge 47) |
Læsebogen: Side 11, dvs. til og med nummer 1 -
6 øverst på side 12. For de ekstra energiske: Side 12 og 13, øvelse 26 og 27. A 4-ark med dialog mellem Ali og Tina: Forstå og gør klar til dialogen parvis i klassen. |
08 | 22. nov. 2004 (uge 48) | Arbejdsbogen: Side 7 - 8. |
09 | 29. nov. 2004 (uge 49) | Arbejdsbogen: Side 9. For de ekstra energiske: Side 10 i arbejdsbogen. |
10 | 06. dec. 2004 (uge 50) | Arbejdsbogen: Side 8 - 9. Desuden skal tallene fra 0 til 1.000.000.000 fortsat trænes. |
11 | 13. dec. 2004 (uge 51) | Arbejdsbogen: Side 10. |
12 | 20. dec. 2004 (uge 52) | Arbejdsbogen: Side 11. Desuden vil Isa gennemgå læsebogens side 16 og 17. |
27. dec. 2004 (uge 53) | Ingen undervisning. | |
13 | 03. jan. 2005 (uge 01) | Arbejdsbogen: Side 11. |
14 | 10. jan. 2005 (uge 02) |
A:
Læsebogen: Kapitel 2, side 18 - 19:
Læs, oversæt og forstå de to sider, samt lav øvelserne. B: Løsbladet Ders 7: Læs, oversæt og forstå. C: Verber / udsagnsord: Træn nedenstående verber i nutid, simpel form; i positiv, positivt spørgsmål, negativ samt negativt spørgsmål. Se eventuelt Tom Fagerland: "Lærebog i tyrkisk med grammatik og øvelser" (bibliotek: 89.913), sider 28 - 29 samt 120. 1 Okumak (læse) -> 1. person ental: okuyorum. 2 Gülmek (smile) -> 1. person ental: gülüyorum. 3 Gelmek (komme) -> 1. person ental: geliyorum. Se desuden under grammatik. |
15 | 17. jan. 2005 (uge 03) |
A:
Læsebogen: Side 19. B: Et håndskrevet løsblad: Oversæt fra dansk til tyrkisk. |
16 | 24. jan. 2005 (uge 04) |
A:
Læsebogen: Side 20, øvelse 4. B: Det håndskrevne løsblad: Indsæt de manglende ord (verdenshjørner, ugedage og måneder). Arket udfyldes. |
17 | 31. jan. 2005 (uge 05) |
A:
Arbejdsbogen: Side 13: 2: Udfyld med nutid. 3: Skriv sætninger i positiv og
negativ. B: Et håndskrevet løsblad: Indsæt de manglende ord i afsnittene 4 og 5 (tal). |
18 | 07. feb. 2005 (uge 06) |
A:
Arbejdsbogen: Side 14, sætningerne 11 - 15. Side 15, hele siden, sætningerne
1 - 16. B: Et håndskrevet løsblad: Indsæt de manglende ord, 13 sætninger. Stedfald. |
19 | 14. feb. 2005 (uge 07) |
A:
Arbejdsbogen: Side 16, sætningerne 1 - 15. B: Et håndskrevet løsblad: Svar spørgsmålene, 1 - 15. |
20 | 21. feb. 2005 (uge 08) |
A:
Læsebogen: Side 22. B: Arbejdsbogen: Side 17. C: Kryds og tværs (A 4-ark). |
21 | 28. feb. 2005 (uge 09) | Arbejdsbogen: Side 17 (det samme som til sidste gang). |
22 | 07. mar. 2005 (uge 10) |
A: Bøj 'kitap', 'sözlük' og
'silgi' i de seks kasus. Se det håndskrevne løsblad: Kasus endelser. B: Arbejdsbogen: Side 18, nummer 9, sætningerne 1 - 20. Dativ (nærmelsesfald). |
23 | 14. mar. 2005 (uge 11) |
A: Håndskrevet løsblad:
Multiple choice. Der er kun ét korrekt svar. B: Arbejdsbogen: Side 19, nummer 10, sætningerne 1 - 18. Anvend den korrekte kasus. |
24 |
04.
apr. 2005 (uge 14) SIDSTE GANG |
A: Håndskrevet løsblad:
Multiple choice (udleveret 14. mar.). Der er kun ét korrekt svar. B: Arbejdsbogen: Side 19, nummer 10, sætningerne 1 - 18 (samme som til 14. mar.). Anvend den korrekte kasus. |